Klacht: terug zonden 100 % en moeten bet alen

op 13 september 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 15 september 2017 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Luc van Riel,

Bedankt voor uw bericht. We kunnen helaas geen antwoord geven op uw vragen omdat de openstaande order is overgedragen aan incassobureau TKB. Omdat wij de vordering niet meer beheren, kunnen wij uw reactie niet in behandeling nemen.

Als u vragen of opmerkingen heeft over uw betaaloverzicht, dan kunt u telefonisch contact opnemen met TKB, bereikbaar via telefoonnummer 0031 8899 55 111 of een e-mail sturen naar sales@tkb.nl.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
Ronald

Alle klachten die gemeld zijn door luc van riel