Klacht: Terug gestuurd binnen het termijn van zeven dagen

op 09 mei 2016 over Hotel Piccolo in de categorie Hotels

Piccolo schrijft dat ze me meermalen digitaal hebben benaderd helaas nooit een mail gekregen telefonisch kontakt gehad met klantenservice en die hadden gezegd gewoon terug sturen heb ik gedaan was voor buitenland kreeg ik er na viertien dagen weer een Hotel Chequue van Piccolo dan voor Nederland echt niet om gevraagd ook terug gestuurd binnen de zeven dagen en is aan gekomen je krijg een code mee en op gezocht en was netjes af geleverd aan piccolo nu willen toch nog het bedrag van 59,50 van mij ontvangen zo niet dan geven ze het aan een incasso bureau als ik niet binnen zeven dagen betaald dan heb de hotel cheque niet meer in me bezit en vind ik niet rechtmatig wat kan ik daar nog aan doen

dat ik niet wens te betalen voor wat ik terug heb gestuurd en dat was een vrouw die me opbelde dat ze een leuke aanbieding voor me had voor die mij dat heeft aan gesmeerd van Piccolo die mij zij dat het nederland was kreeg ik turkye en Italie voor drie nachtjes ik alles netjes heb terug gestuurd Naar Piccolo daarna kreeg ik voor nederland een hotelcheque waar ik niet om gevraagd had dus ik wil dan ook niks betalen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Piccolo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Piccolo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leeuwin-53