Klacht: terug brengen

op 15 augustus 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

ik kocht schoenen daar en mijn linker was te klein maar ik had ze gebruikt en schoon gemaakt maar schoon maken lukkte niet zo goed dus ik probeerde het en bracht ze terug maar ze namen het nii aan dus ik wil dat ze het voortaan mischien kunnen aannemen want nu kan ik hier door niet meer voetballen

als jullie ze aan nemen ook al zijn ze een keertje gebruikt en geprobeerd schoon temaken maar niet erg lukkte waardoor kinderen zoals ik nu in deze situatie ben beland waardoor we nii kunnen voetballen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 20 september 2016 om 10:57 geantwoord

Beste Berry Koendering,

Bedankt voor jouw bericht. Wat vervelend dat jouw bestelde schoenen te klein waren. Onze winkelmedewerkers nemen een klacht in behandeling en hebben de eindverandwoordelijkheid om een artikel wel of niet retour te ontvangen. WIj kunnen dit helaas niet beoordelen omdat wij dit artikel niet fysiek kunnen zien. Retourneren/ruilen gaat altijd via een van onze filialen. Met vriendelijke groet, Aktiesport klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ajaxmaster11