Klacht: terug betaling openstaande post

op 11 oktober 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 september 2016 de boeking betaald met het referentienummer
0020001360283274
Kort daarna wegens familie omstandigheid de boeking afgeblazen.
Dit is telefonisch gebeurt en de telefoniste heeft het bedrag genoemd
dat terug gestort zou worden.
Tot op heden 11-10-2016 nog steeds niets terug ontvangen.
Tot nu toe was ik altijd zeer tevreden over de services v an de organisatie Roompot
Ik hoop dat dit probleem spoedig is opgelost.

Vriendelijke groeten F.H.Jansen
Nieuwmarkt 123
7131LJ Lichtenvoorde

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit probleem is opgelost zodat wij dan een nieuwe boeking kunnen uitzoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 19 oktober 2016 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jansenfh178@gmail.com