Klacht: Terug betaling Invoerrechten

op 26 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb Invoerrechten betaald, MiniInTheBox heeft beloofd deze terug te betalen maar er is nergens een adres of telefoonnr. te vinden en als ik inlog dan is de Ticket gesloten. Ik kan dus géén contact krijgen.
Ik wil een kopie opsturen, ik heb alleen een rekening en kan dit niet digitaal verzenden of inscannen.

Als het eindelijk eens terugbetaald wordt en als ik een adres krijg waar ik een kopie heen kan sturen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 14 juni 2016 om 19:40 geantwoord

Heeft op 14 juni 2016 om 22:58 geantwoord

Nee want ik heb de invoerrechten niet terug gekregen omdat ik géén contact met ze kan krijgen. De Ticket is gesloten dus al zoveel geprobeerd maar het loopt aldoor vast. Géén klantenservice mogelijk want dan moet je een ticketnr. invoeren en dan is de Ticket gesloten. Na vele uren achter de PC gezeten te hebben ben ik het meer als zat en ik koop zeker niets meer bij MiniInThebox

Reactie van de melder van de klacht M van Diepen

9 maanden geleden - Nooit meer wat kopen bij MiniInThebox want als je invoerrechten moet betalen krijg je het niet terug.

Alle klachten die gemeld zijn door M van Diepen