Klacht: terug betaling

op 19 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben al 2 maanden bezig om mijn 200 euro terug te krijgen maar zo te zien willen ze het niet terug geven.. ik had de verkeerde boeken lijst gekocht en heb dit meteen na het bestellen aangegeven dat t fout was. mijn mentoren hebben me ook geholpen en kreeg toen een email dat alles
goed was bij van dijk en dat ik het geld binnen kort terug zou krijgen. vervolgens gaan er al een paar weken erover heen en nog steeds niks van het geld te zien. ik ben gister weer in contact gekomen met een personeel van van dijk en die gaf me aan dat er zelfs dingen niet goed zijn terug gegeven terwijl daarvoor dat niet het geval was. vervolgens kon mijn telefoon uitvallen en had dit gemeld, ze zou me een email sturen met alle informatie over hoe ze me kon helpen maar dat is ook nergens te zien. ik verlies ook alleen maar meer geld met alleen het bellen i.p.v. er iets van terug zien

Gewenste Oplossing:

ik ben pas te vrede als ik mijn geld terug heb en ik niet meer hoef te bellen en in wachtenlijst geplaatst wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dominuu