Klacht: Terug betaling

op 17 juli 2012 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hieronder leest u uw waardeloze reactie op mijn mail
Wat Moet Ik Hiermee???
Niet Te Geloven!!!!!

Van: customercontactcenter.nl@groupepvcp.com
Datum: 17 juli 2012 20:04:40 GMT+02:00
Aan: Peter Stronkhorst
Onderwerp: AutoReply: Re: Uw email aan Center Parcs
Antwoord aan: customercontactcenter.nl@groupepvcp.comGeachte gast,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Center Parcs.

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. Wij zullen deze zo spoedig beantwoorden.
Houd er rekening mee dat omwille van technische wijzigingen ons antwoord vertraging kan oplopen.

Indien u een vraag heeft over een reeds geboekt verblijf, met een aankomst binnen de 7 dagen, gelieve ons hiervoor telefonisch te contacteren: 0900-08 04.

Met vriendelijke groeten,

Customer Contact Center
Center Parcs Europe N.V.

***

Dear guest,

Thank you for your e-mail to Center Parcs.

We will do our best to answer your e-mail as soon as possible. Please note that due to current changes in the system the handling of your demand can be delayed.

If you have a question about an upcoming stay, with an arrival within 7 days, please contact us by telephone: 0900-08 04.

Kind regards,

Customer Contact Center
Center Parcs Europe
Op 17 jul 2012, om 17:58 heeft Peter Stronkhorst het volgende geschreven:

19 dagen Nog Steeds Niets!!!
SCHANDE, SCHANDE IN EEN WOORD SCHANDE!!!!
WAT MAG IK VAN MIJN VAKANTIE VERWACHTEN???

Peter Stronkhorst
Poortugaalstraat 148
2729 HJ Zoetermeer
✆ 0641719661
✉ p.stronkhorst@casema.nl

Op 16 jul 2012, om 16:46 heeft Peter Stronkhorst het volgende geschreven:

Hoe lang moet duren om een goed antwoord te geven???
(Hooguit 5 minuten!!!) en wat doet u? NIETS!!!
Your message was received. Thank You.

Peter Stronkhorst
Poortugaalstraat 148
2729 HJ Zoetermeer
✆ 0641719661
✉ p.stronkhorst@casema.nl

Op 16 jul 2012, om 15:14 heeft Peter Stronkhorst het volgende geschreven:

Your message was received. Thank You.

Een mager antwoord; DAT KAN VEEL BETER

Peter Stronkhorst
Poortugaalstraat 148
2729 HJ Zoetermeer
✆ 0641719661
✉ p.stronkhorst@casema.nl

Op 16 jul 2012, om 13:04 heeft Peter Stronkhorst het volgende geschreven:

WAT DOEN JULLIE ALS KLANTEN 18 DAGEN TE LAAT BETALEN?
Peter Stronkhorst
Poortugaalstraat 148

2729 HJ Zoetermeer
✆ 0641719661
✉ p.stronkhorst@casema.nl

Op 16 jul 2012, om 11:44 heeft Peter Stronkhorst het volgende geschreven:

Op 16 jul 2012, om 11:39 heeft Peter Stronkhorst het volgende geschreven:

SLECHTE KLANTENBEHANDELING
WIE GAAT NU DEZE HERHAALDE MAIL EINDELIJK IS BEHANDELEN?!?
Peter Stronkhorst
Poortugaalstraat 148
2729 HJ Zoetermeer
✆ 0641719661
✉ p.stronkhorst@casema.nl

Op 16 jul 2012, om 10:28 heeft Peter Stronkhorst het volgende geschreven:

NOG STEEDS NIETS
SCHANDE!!!!
Peter Stronkhorst
Poortugaalstraat 148
2729 HJ Zoetermeer
✆ 0641719661
✉ p.stronkhorst@casema.nl

Op 14 jul 2012, om 09:49 heeft Peter Stronkhorst het volgende geschreven:

(Beste) Inge, Marieke en overige collega’s

Ik ben diep teleurgesteld in jullie! Ooit dacht ik dat ambtelijke molens langzaam draaiden,
maar bij jullie is dat nog een behoorlijk beetje erger. Hoeveel dagen hebben jullie nodig om te
veel betaald geld terug te storten. Ik wacht inmiddels 16 dagen!!
Graag hoor jullie reactie.
Met (vriendelijke) groet

Peter Stronkhorst
Poortugaalstraat 148
2729 HJ Zoetermeer
✆ 0641719661
✉ p.stronkhorst@casema.nl

Op 9 jul 2012, om 16:00 heeft customercontactcenter.nl@groupepvcp.com het volgende geschreven:

Geachte heer Stronkhorst

Bedankt voor uw e-mail en voor uw boeking bij Center Parcs.

Ik heb vandaag een creditmemo gemaakt om u het bedrag terug te storten . U krijgt het bedrag eerstdaags op uw rekening.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met het Customer Contact Center via het telefoonnummer: 0900-0804 (€ 0,20 p/m).
U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 21 uur, zaterdag van 9 uur tot 17 uur en zondag van 10 uur tot 17 uur.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten

Marijke Kerkhofs
Contact Sales and Customer Services
Center Parcs

—–Original Message—–
From: p.stronkhorst [mailto:p.stronkhorst@casema.nl]
Sent: Saturday, July 07, 2012 09:52 AM
To: customercontactcenter.nl@groupepvcp.com
Subject: Re: Uw email aan Center Parcs

Beste Inge Peeters en/of collega’s,

Vraag hierbij nog om enige aandacht voor onderstaande.
Alvast bedankt voor de te nemen moeite

Peter Stronkhorst
Poortugaalstraat 148
2729 HJ Zoetermeer
· 0641719661
· p.stronkhorst@casema.nl

Op 1 jul 2012, om 13:43 heeft customercontactcenter.nl@groupepvcp.com het volgende geschreven:

Geachte heer Stronkhorst

Bedankt voor uw e-mail en voor uw boeking bij Center Parcs.

Mijn excuses voor de late reactie. Wegens onverwachte drukte hebben we een achterstand opgelopen in het beantwoorden van de e-mails.

De dubbele betaling is nog niet zichtbaar in uw reservatie. Van zodra het zichtbaar is, maak ik de aanvraag in orde om de betaling terug te storten naar uw rekening.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met het Customer Contact Center via het telefoonnummer: 0900-0804 (€ 0,20 p/m).
U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 21 uur, zaterdag van 9 uur tot 17 uur en zondag van 10 uur tot 17 uur.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten

Inge Peeters
Contact Sales and Customer Services
Center Parcs

—–Original Message—–
From: p.stronkhorst@casema.nl
Sent: Friday, June 29, 2012 10:38 AM
To: customercontactcenter.nlcenterparcs.com
Subject: Uw email aan Center Parcs

category: Opmerkingen over reserveringen

question: Vandaag heb ik per abuis twee maal het restant bedrag ad · 799,64 op uw bankrekening overgemaakt. Ik maakte gebruik van rek.nrs. 2773235 en 765515. Ik zou uw willen verzoeken na controle eenmaal het bedrag terug te storten op rek.nr. 765515. Alvast bedankt voor de door u te nemen moeite.
Met vriendelijke groet, Peter Stronkhorst

title: Dhr.
initials: p
surname: stronkhorst
address 1: poortugaalstraat
housenumber: 148
postalcode: 2729hj
town: zoetermeer
country: NL
phone: 0641719661
email: p.stronkhorst@casema.nl
customernr: 133743501
bookingnr: 2224234

Gewenste Oplossing:

IK BEN BOOS EN HEB NOG WEINIG ZIN OM UW PARK TE BEZOEKEN.
PROBEERT U MIJ MAAR EENS, OM DAT GEVOEL TE VERANDEREN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2012 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gast excuses aangeboden.
De terugbetaling is inmiddels in orde en is gebeurd op 19/07/2012.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Center Parcs beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door p.stronkhorst