Klacht: Termijnen betalen niet mogelijk

op 10 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ongeveer een jaar geleden rond deze tijd probeerde ik m’n boeken te bestellen voor mijn eerste jaar op het MBO. Om een of andere reden kon ik geen gebruik maken van het betalen in termijnen wat voor mij wel een probleem was aangezien het ging om een bedrag van 307 euro, toen ik Van dijk belde om uit te zoeken wat er precies aan de hand was bleek het dat het kwam door een oude factuur van vier jaar geleden nu inmiddels al weer vijf jaar. Aan de telefoon werd mij uitgelegd dat als ik het oude factuur betaalde, ik weer gebruik kon maken van het betalen in termijnen. Dat bleek uiteindelijk niet het geval te zijn. Ik heb hierom ook toen (ookal) een klacht ingediend maar veel heeft dat niet geholpen ook daar konden ze “helaas” niks voor mij betekenen. Nu ben ik dit jaar van opleiding veranderd en zit ik weer met hetzelfde probleem

Gebruik kunnen maken van in termijnen betalen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 10 juli 2017 om 16:57 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Helaas kunnen wij deze niet voor u in behandeling nemen. Vanaf 1 juni dit jaar hebben wij voor MBO een nieuwe naam: Studers.
Wij adviseren u dan ook uw klacht bij Studers neer te leggen omdat wij u hiermee niet verder kunnen helpen.

VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door JilishaH