Klacht: termijnen

op 20 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al maanden boeken te bestellen voor mijn studie en ik wil graag in termijnen betalen, zodra ik mijn gegevens invul staat er dat ik niet in termijnen kan betalen ? Uiterst merkwaardig. ik heb al meerdere malen gebeld en dan word ik doorverwezen naar de site waar ik ook niet veel wijzer van word. Ik baal hier enorm van aangezien ik mijn studie niet goed heb kunnen starten. Ik hoop daarom ook dat Van Dijk snel naar een oplossing zoekt.

Gewenste Oplossing:

Als Van Dijk er voor zorgt dat ik in termijnen kan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Beste Hajar, Naar aanleiding van jouw klacht hebben we je een e-mail gestuurd met daarin de uitleg waarom er niet voor termijnen gekozen kan worden. We willen je daarom adviseren om je e-mail in te zien. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 21 september 2016 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hajar,

Naar aanleiding van jouw klacht hebben we je een e-mail gestuurd met daarin de uitleg waarom er niet voor termijnen gekozen kan worden.

We willen je daarom adviseren om je e-mail in te zien.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door hajarahdour