Klacht: Tennisschoenen niet geleverd, na 6 weken

op 21 januari 2014 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Op 8 december heb ik een paar schoenen besteld bij Perry sport. Tot op heden nog niet geleverd. Elke dag neem ik contact op en elke dag een dag later krijg ik reactie dat het pakket er nu aan gaat komen. En telkens komt het niet, dan neem ik weer contact op en dan begint het weer op nieuw.
Er wordt onvoldoende aandacht besteed aan mijn bestelling. Maar er dan een spoed levering van.

Na 6 weken vertraging had ik van Perry wel een aanbod verwacht met een tegoedbon of iets dergelijks, maar er wordt niets aangeboden.

Spoed levering van schoenen. En daarmee bedoel ik uiterlijk morgen geleverd.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 07 februari 2014 om 09:25 geantwoord

Helaas is het niet goed gegaan met de uitlevering van het pakket aan de klant, wij bieden hier dan ook onze welgemeende excuses voor aan.
Wij hebben zowel per e-mail als telefonisch contact opgenomen met de klant en de bestelde schoenen nogmaals toegestuurd, deze zijn inmiddels in ontvangst genomen.
De klant heeft voor het ontstane ongemak een tegemoetkoming gehad.

Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door Marnixx