Klacht: Tenaamstelling met doopnamen volledig vermeld verplicht?

Mijn zus in de USA heeft een bedrag van € 130,– via Western Union op mijn naam JL VAN BASTELAAR gestort.

Ik ben bij GWK stationsplein Eindhoven gegaan maar die hadden een internetstoring die nog wel een maand of wat kon duren, vervolgens werd ik naar locatie Woenselse Markt 11a te Eindhoven gestuurd waar bleek dat je alleen geld kon verzenden en niet ophalen. Zij verwezen mij door naar locatie KAF Telecom Service aan de Heistraat 113 te Helmond (!) waar geld ophalen wel mogelijk zou zijn.

Ik ben in Helmond geweest, geldopname is daar mogelijk, echter zij beweren dat het verplicht is om de doopnamen volledig uitgeschreven moeten zijn!

Mijn zus is in Los Angeles USA naar Western Union gegaan en zei zeggen dat het probleem in Nederland ligt, met legitimatie moet Western Union in Nederland gewoon uitbetalen.

Ik heb de bon gemaild gekregen van mijn zus en daar staat dus JL VAN BASTELAAR op en met mijn rijbewijs én paspoort lukt het dus niet om de € 130,– op te nemen.

Kunnen jullie mij helpen a.u.b.?

Wanneer in de € 130,-- daadwerkelijk kan ophalen bij WU onder overlegging van geldige legitimatie van mijn rijbewijs dan wel paspoort

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Western Union opname geld niet mogelijk