Klacht: Ten onrechte toestel retour ontvangen en 2 jaar vast zitten aan een abonnement

nlie op 12 april 2018 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een toestel in nieuwstaat geretourneerd. Enkel het plastic verwijderd van het toestel om het fysiek te kunnen beoordelen en het toestel eenmalig opgestart en kort getest (hooguit 5min) en terug gereset. Niet tevreden met het toestel en gecontroleerd op nieuw staat en dag 3 opgestuurd. Het plastic zit er ook weer op.

GSMweb stelt dat het toestel ‘gebruikt’ is uitgebreid wat niet zo is, en dat enkel vanwege een stukje plastic het toestel ‘onverkoopbaar’ is terwijl het toestel in nieuwstaat verkeert!

Zit nu noodgedwongen vast aan een 2-jarig abonnement met toestel waar ik niet tevreden mee ben!

Gewenste Oplossing:

Een betaling verrichten voor de zogenaamde 'schade' (die er niet is).
Een duurder abonnement afsluiten met een ander toestel.
Het abonnement annuleren en het toestel terugnemen (zoals het hoort).

!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door