Klacht: Ten onrechte geld afgenomen

op 28 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per december heb ik mijn telegraaf opgezegd omdat wij op vakantie gingen naar het buitenland tot en met maart. Ze hebben in die tijd het geld van de maand Januari, Februari en Maart toch van onze rekening afgehaald! Ik heb dus +/- 90 euro betaald voor een krant die ik niet heb gekregen. Terwijl wij op vakantie waren, heb ik iedere dag de telegraaf gekocht. Ik heb dus betaald voor de krant in het buitenland, en voor de krant in Nederland (die ik overigens niet heb ontvangen) Ik ben zeer teleurgesteld omdat ze mij dit geld niet terug willen storten. NOOIT GEEN TELEGRAAF MEER!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze ons het geld van die drie maanden terugbetalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 juni 2016 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van den Elsen- Casteren,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u heeft betaald voor een periode waarin u de krant tijdelijk heeft stopgezet.

Tijdelijke onderbrekingen van de bezorging worden sinds juni 2008 niet meer verrekend met het abonnementsgeld. Wij hebben onze abonnees toentertijd op de hoogte gesteld door middel van berichtgeving in de krant, melding op www.mijntelegraaf.nl en in het telefonische keuzemenu.

Het blijft natuurlijk wel mogelijk de bezorging tijdelijk stop te zetten. Daarnaast kunt u kiezen voor vakantiebonnen of voor bezorging op een ander adres. Dit kan uw vakantieadres in Nederland zijn of iemand in uw naaste omgeving.

Indien u de leveringsvoorwaarden of de vakantiemogelijkheden met de voorwaarden wilt inzien, dan kunt u deze raadplegen op www.mijnmedia.nl.

Telefonisch is u ter coulance een oplossing geboden waar u niet mee akkoord ging. Helaas kunnen wij er niks anders van en u het geld niet terugstorten.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door benny-tiny@home.nl