Klacht: ten onrechte geincasserde bedragen

op 17 juli 2017 over International Card Services in de categorie Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

Reactie van de melder van de klacht rweel

5 maanden geleden - Afspraak met medewerker van de service afdeling is de volgende: Indien blijkt dat er volledig ten onrechte bedragen zijn geïncasseerd, worden dit door ICS gecorrigeerd en teruggestort door ICS. Dit betekent dat er niet gewacht wordt op retournering van bedragen door incassant. Ik verzoek u dit uiterlijk vandaag in orde te brengen, anders ben ik genoodzaakt tot het nemen van andere maatregelen. Met vriendelijke groet, R.C. Weel

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rweel