Mijn Klacht:
Ik kwam vandaag ( dinsdag 19 nov )bij mijn AH aan het Stadhoudersplein in Wassenaar. Een medewerkster kwam naar mij toe met de vraag of ik op maandag 18 november smorgens om ongeveer 10 voor 9 mijn boodschappen was vergeten af te rekenen bij de zelf betaal module. Ik heb haar verteld dat dit niet het geval was en dat ik een korte printbon had gekregen waarmee het poortje openging. Zij bleef volhouden dat ik het was nav camerabeelden. Ook wist ze dat ik het was omdat ik een vraag over broodjes had gesteld ?
Ik kom iedere dag bij deze AH en het ging hier om een bedrag van 9 euro.
Ben thuis mijn bankgegevens gaan nakijken en toen bleek dat ik netjes betaald had. Ik heb de medewerker hiermee geconfronteerd en excuses van haar gehad.
Toch vind ik het een hele vervelende zaak dat het zo en public aan mij dat gevraagd is terwijl ze mij daar als vaste klant kennen. Buiten werd ik door mensen aangesproken of ik werkelijk iets gestolen had. Heel vervelend …
Gewenste Oplossing:
Geen idee

