Klacht: Ten onrechte berekend artikel

op 18 juni 2016 over De Plantenhal Bergschenhoek in de categorie Bloemen

Woensdagmiddag 15 juni inkopen gedaan bij plantenhal Rhoon. Maar omdat ik een winkelwagentje vol had viel het mij niet gelijk op dat ik een nogal hoog bedrag moest betalen. Toen ik thuis kwam de bon nagekeken en toen bleek dat er boven de kassabon een artikel (granito Egg Pot D3 t.w.v. € 19,95) berekend was, wat niet door mij was gekocht. Het was inmiddels te laat om contact op te nemen met de plantenhal. Donderdag de hele dag geprobeerd telefonisch contact te krijgen, omdat ik niet dichtbij deze winkel woon, maar de telefoon werd niet beantwoord. Vrijdagmiddag ben ik langsgegaan in de winkel en heb van de bedrijfsleider dhr. Ron Noorlander te horen gekregen dat ze hier niets aan konden doen. Ik had maar direct vòòr het verlaten van de winkel mijn kassabon na moeten kijken. Zodra je de winkel verlaat heb je nergens aanspraak meer op. En op mijn argument dat er waarschijnlijk een positief kasverschil is geweest die dag (omdat ik vermoed dat iemand voor mij deze pot heeft gekocht en de kassière de kassa hiervoor niet heeft afgeslagen) was het argument van de bedrijfsleider “we hebben wel eens iets over maar komen ook vaak te kort” en hier kunnen we niets aan doen. “dat is ons beleid. we hanteren lage prijzen en dat hoort erbij”. Ik begrijp als er kwalitatief iets mis is, dat dit je eigen risico is. Dat is inderdaad zo dat je beter op moet letten. Maar als er meer op je kassabon staat, dan dat er geleverd wordt, vind ik dit correct wordt opgelost. Met andere woorden het teveel betaalde bedrag terugbetalen.

Als het teveel betaalde bedrag van € 19,95 wordt terugbetaald

Ik heb ingevuld Plantenhal Rhoon maar dit komt niet voor bij de bedrijven

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Plantenhal Bergschenhoek

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Plantenhal Bergschenhoek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stouten