Klacht: Ten onrechte abonnement verlengd

op 06 augustus 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december heb ik mijn abonnement opgezegd ivm overgang naar glasvezel. Deze brief is ontvangen door Canal Digitaal.
Zij hebben vervolgens een brief gestuurd naar een verkeerd adres en omdat op die brief niet is gereageerd hebben zij contract voor jaar verlengd. Ik heb deze brief dus nooit onder ogen gehad.
Onder mijn opzegbrief stond keurig naam en juiste adres gegevens vermeld. Ik betaal nu (voor absoluut niets) 59 euro per maand!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer abonnement per terugwerkende kracht wordt beëindigd en geld gerestitueerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 07 augustus 2017 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 augustus 2017 om 14:53 geantwoord

Ik woon al sinds 1949 op dit adres. Dus die vlieger gaat niet op.

Alle klachten die gemeld zijn door Jannie1949