Klacht: Ten onrechte!

op 15 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik sluit elk jaar voor mijn kinderen de verzekerings (regeling) af. Dit jaar is bij mijn zoon zijn rugzak leegehaald en zijn er 2 intensief GEBRUIKTE boeken gestolen plus zijn grafische rekenmachine. Gemeld op school en de boeken gekopieerd en een nieuwe grafische rekenmachine aangeschaft, alles opgelost!

Bij het inleveren (7-7) van de boeken kreeg mijn zoon een schaderapport mee en deze heb ik netjs opgeborgen omdat ik in de veronderstelling was dat de afgesloten verzekering dit zou dekken.

Tot mijn grote verbazing, ontvang ik nu (15-8) een rekening met het bedrag van 2 NIEUWE boeken erop vermeld.

Ik heb net gebeld met van Dijk en kreeg meneer Jacob ( wilde zijn achternaam niet geven!) aan de lijn en na mijn verhaal te hebben uitgelegd vertelde hij mij dat ik deze factuur gewoon moet betalen. Ik ben het hier niet mee eens!!

Zoals jullie in de historie kunnen terugkijken hebben wij nog nooit zoiets bij de hand gehad.
Ik ben van mening dat van Dijk mij deze voorwaarden na afsluiten van de regeling toe had moeten sturen (zoals bij elke polis die ik afsluit) zodat ik weet hoe te handelen.
Op het schaderapport staat ook helemaal niets vermeld over de verzekeringsregeling en hoe verder te handelen.

Wanneer ik een creditnota ontvang en voor de toekomst een polisinformatieblad zodat iedere ouder weet hoe te handelen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 15 augustus 2017 om 14:43 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wanneer er boeken gestolen zijn moet hier altijd gelijk aangifte van gedaan worden, daarbij moet dit aan ons doorgegeven worden en zorgen wij voor vervangende artikelen. Kopiëren is een advies wat wij nooit zouden geven.

Bij het afsluiten van de regeling \\\"vervanging bij schade of diefstal\\\" ga je akkoord met de voorwaarden van deze regeling. Hierin staat vermeld dat de regeling geldig is tot de dag van inleveren.

Helaas kan hier na de inleverdag geen aanspraak meer op gemaakt worden. Wij willen u adviseren de schadenota te voldoen.

Vriendelijke groet,
Annemiek afdeling klantenservice VanDijk

Heeft op 15 augustus 2017 om 14:59 geantwoord

Klacht is zeker niet Opgelost

Reactie van de melder van de klacht Schaderapport

3 maanden geleden - Laat de directie maar contact met mij opnemen om hierover te praten

Bericht van Van Dijk Educatie

3 maanden geleden - Wanneer u via onze website "Naar de klantenservice" gaat, in de zoekbalk; voorwaarde regeling typt ontvangt u alle voorwaarde betreft de regeling. Nogmaals, u bent tijdens het bestellen akkoord gegaan met de voorwaarde van de regeling, hierin staat vermeld dat de regeling geldig is tot de inleverdag en u melding had moeten gelijk na de diefstal. Vriendelijke groet, Annemiek afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door Schaderapport