Klacht: Telfort sluit af ondanks afspraak

op 16 december 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

In augustus contract verlengd ( ben al ruim 8 jaar klant bij Telfort!) omdat ik een 2e aansluiting boven wilde, helaas werkte deze niet, monteur erbij, maar het was een verouderd Isra punt, dus te weinig capaciteit. Gebeld, toch nog een 2e pakket ontvangen om te kijken of de verbinding echt niet werkte, zelfs een nieuwe modem. Nu hebben wij al vaker internet problemen gehad in het verleden maar dat was zo goed als opgelost, Nu na het proberen van een tweede aansluiting zijn deze problemen ook weer terug ( internet, tv zenders lopen vast en de vaste telefoon heeft een fikse kraak op de lijn. Inmiddels meerdere keren terug gebeld of de problemen zijn opgelost, Nee, deze zijn nog steeds niet opgelost. Er zou op de factuur een verrekening van de abonnement kosten krijgen i.v.m. het ongemak. Dit gebeurde maar niet en afgelopen vrijdag 08 december 2017 werd ik weer gebeld door een medewerkester van de Telfort of alles nu naar wens is.Aangegeven dat er nog steeds geen verrekening heeft plaats gevonden. Ze zou hier achter aangaan en ik zou een ideal link krijgen met het rest bedrag. Vanochtend ( 12 dec) in eens afgesloten. Dus ik heb zelf gebeld met de Telfort, en kreeg te horen dat het de fout is van Telfort maar als ik aangesloten wilde worden dat ik dan eerste het rest bedrag moest betalen want gisteren heeft de verrekening plaats gevonden. Hier wordt er een betaal link naar mijn mail adres toegezonden, handig zonder internet. Nog met een medewerker hier over gechat en die gaf doodleuk aan dat ik kan betalen in een internet café. Ze willen niet weten hoe boos ik ben en door dit soort opmerkingen blij ben dat mijn nieuwe jaar verlening wordt terug gedraaid!

direct aangesloten worden en dan betaal ik zoals besproken het rest bedrag

Alle klachten die gemeld zijn door s janssen