Klacht: Telfort Oplichting

op 27 juni 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telfort weigert mijn abonnement te willen opzeggen. Reden is omdat er een nummerportering is aangevraagd. Onzin! Deze heb ik geannuleerd en schriftelijk bevestigd gekregen van de andere provider. Sterker nog in het systeem van de nieuwe provider staat de nummerportering is geannuleerd door Telfort! Hoelang moet ik verplicht bij Telfort blijven? Opzeggen zowel schriftelijk als telefonisch heeft geen zin en ik gedwongen wordt te blijven..

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn abonnement wordt opgezegd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lindafoto