Klacht: Telfort neemt klacht niet serieus

op 19 oktober 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Na meer dan 16 keer ( aantoonbaar ) contact gehad te hebben met de help desk van Telfort zijn de toezeggingen nog steeds niet afgehandeld.
Op 17 oktober contact met de helpdesk. Verzoek om me door te verbinden zoals afgesproken kon en wilde men niet. Wederom toezegging dat ik terug gebeld zal gaan worden. In plaats van de lijnen te sluiten heeft betreffende medewerker vergeten de verbinding te verbreken. Vervolgens wordt er over mij als klant gesproken
– ik had een pitbull aan de lijn
– ik heb die gup laten zwemmen in het aquarium
– wat een verschrikkelijk mens
– ze moest eens weten wat er met de heer…..is dan zou ze helemaal op de kast zijn
– zo n type wat zich overal in vast bijt
– ik heb niks gezegd anders had ik die gup op de kast
Er werd door een heel team gelachen over hoe vasthoudend ik mijn vraag bleef stellen. Kwetsend en zeer onfatsoenlijk.

Ik heb de tijd waarop ik heb gebeld maar geen naam. Mijn klacht is inmiddels al 4 maanden niet opgelost. De heer van hagen zou dit afhandelen maar ik kom niet verder dan helpdeskmedewerkers die het niet interesseert of de klant nu wel of niet wordt geholpen.

Telefonisch contact met een medewerker van Telfort.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meijmeij