Klacht: Telfort ….leuke aanbiedingen, maar pas op….! Telfort maakt het niet waar

op 21 juni 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds een paar jaar heb ik al Telfort internet en tv. Ik ben daar redelijk tevreden over. Vanwege de actie combivoordeel heb ik afgelopen maand 3 mobiele telefoonabonnementen (voor mezelf, vrouw en zoon) afgeloten. Op 1 abonnement krijg ik 5 euro korting op de internetrekening en op de andere 2 abonnementen heb ik dubbele belminuten/mb. Tevens hoefde ik bij de 3 abonnementen geen afsluitkosten van 10 euro te betalen. Nu heb ik de eerste rekeningen binnen en voor 2 abonnementen worden gewoon afsluitkosten (totaal 20 euro) gerekend!! Tevens zag ik dat in Mijn Telfort alle 3 abonnementen op 5 euro korting stonden. In Mijn Telfort heb ik dit veranderd, omdat ik voor 2 abonnementen dubbele belminuten wil. Maar bij het veranderen gingen alle abonnementen naar dubbele belminuten!!! En ik kan dit pas na 90 dagen weer veranderen. Ik heb hier contact over gehad met de klantenservice, maar men wil mij niet snappen. Er werd gezegd dat de afsluitkosten worden verrekend, maar ik heb hierover nooit meer bericht over ontvangen. Ik ben nu helemaal klaar en sta op het punt om de hele zooi (internet/tv en 3 belabonnementen) op te zeggen.

De onterechte inhouding van 2x 10 euro aansluitkosten retour. En de combivoordeel hoe ik het bij de aanmelding van de abonnementen heb aangevraagd. 1x 5 euro korting op de internetrekening en 2x dubbele belminuten/mb.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evers123