Klacht: Telfort komt haar gemaakte afspraken niet na.

op 09 juli 2012 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben ontzettend lang bezig met Telfort, zowel telefonisch als via e-mail als via Facebook. Ik wil contact met Telfort, maar Telfort kennelijk niet mij.

Er zijn verschillende terugbelafspraken gemaakt en toezeggingen gedaan i.v.m. Internetproblemen die ik dagelijks ervaar. Ik heb daarvoor in februari/maart gebeld, maar de ondeskundige medewerker heeft de internetproblemen slechts verergerd. Ik heb toen via email contact opgenomen om na te gaan wat de oorzaken v.d. problemen zijn, en om een compensatie te vragen omdat ik bijna een uur aan de telefoon zat (je belt naar een duur 0900 nummer!). Ik heb daar geen reactie op ontvangen, toen heb ik weer gemaild. Weer geen reactie. Daarna heb ik via Facebook contact opgenomen met Henk. Heb alles netjes uitgelegd, en hij zou ervoor zorgen dat ik op de door mij gewenste dagen/tijdstippen zou worden teruggebeld om dit te bespreken. Ik ben op twee dagen express thuis gebleven, zodat de storingen netjes verholpen kunnen worden. Echter, ik ben niet meer teruggebeld! Ik ben slechts één keer gebeld op een tijdstip dat we niet hebben afgesproken, en toen ik aangaf dat het niet gelegen kwam, gaf de medewerker aan dat hij me zou terugbellen. Maar ook is dat niet gebeurd.

Toen belde ik met de opzeglijn van Telfort dat ik mijn abonnement wilde opzeggen. De medewerker was behulpzaam en dacht met me mee, en vroeg naar de redenen van mijn ontevredenheid. Ik heb toen het hele verhaal opnieuw verteld, en hij zou me ook nog terugbellen n.a.v. de Internetproblemen. But guess what… Ik ben WEER niet teruggebeld!

Ik ben nu echt helemaal klaar met Telfort, ik heb totaal geen vertrouwen meer in deze organisatie. Ik werk zelf bij een serviceverlenend bedrijf, en zo ga je dus ECHT NIET met klanten om! Het is dat ik binnenkort ga afstuderen, en ik ben dus afhankelijk van een Internetverbinding. Maar zodra dit achter de rug is, ga ik gelijk overstappen.

Het enige wat ik nog verwacht van Telfort, is
a) een adequate reactie op bovenstaand verhaal en
b) een compensatie voor de uren die ik thuis heb gezeten en voor de gemaakte belkosten en moeite die ik hierin heb moeten steken.

Alle klachten die gemeld zijn door NLO