Klacht: Telfort internet uit de lucht voor 14 dagen, daarna kunnen we geen mailboxen toevoegen

op 20 juli 2012 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Telfort, heeft ons bijna 2 weken uit de lucht gehouden, na veel heen en weer gebel over foute instellingen etc. bleek dat het niet aan de instellingen lag, maar dat het modem alles niet ondersteunt. Daar kwamen ze ook achter bij Telfort, maar dit even laten weten ho maar. Dit heeft veel telefoontijd gekost, uiteindelijk een nieuw modem gekregen en geïnstalleerd door een monteur. Eindelijk weer internet, toen wilde ik 3 mailboxen toevoegen, dit zou kunnen hebben ze gezegd bij Telfort. Lukt dat weer niet om in de mailbox te komen, en stagneert de hele boel weer. Nu weer 2x gebeld kan 2 weken duren, want er moet een nieuwe update komen. Mw. R. die onze klacht behandelde van Telfort pakt de vorige klacht op, en belooft terug te bellen. Eerste keer wel, en regelt ze een monteur. Daarna belt ze of het is goed gekomen en dat was het. Ze zou nog bellen over de afwikkeling van de 1e klacht. Niets gehoord. Nu blijkt dat er bij Telfort er techinisch een fout zit zodat wij weer in de prijzen vallen en moeten. Hierop zegt vanavond de medewerker van Telfort dat we er rekening mee moeten houden dat het nog 2 weken kan duren voordat de update gereed is. Komt woensdag?!? Voor nu kunnen de nieuwe mailboxen niet gebruikt worden. Handig als je iets moet verifieren vanuit je mailbox waar je niet bij kan. Telfort geeft duidelijk aan dat het bij hun ligt, maar haast hierbij hebben ze niet. Tja, en waar is nu onze klachtenfunctionaris mw. R???? van Telfort?

a la minute de mailboxen actief te krijgen, en zeker tegemoetkomen van het abonnementsgeld.

Alle klachten die gemeld zijn door WW