Klacht: Televisie betaald niets geleverd ook geen geld retour

op 17 mei 2020 over Electroboetiek.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ordernr ORD00118
Op 28 maart heb ik een bestelling gedaan bij Electroboetiek en betaald via IDEAL en afgeschreven van mijn bankrekening. Het betaalde bedrag ad 369,99 is ontvangen door Mollie.

In een mail van Electroboetiek van 19 april jl. stond aangegeven dat mijn betaling voor de televisie met ordernummer ORD00118 op 25 april via Mollie teruggeboekt zou worden op mijn rekening, omdat zij per 20 april hun dienstverlening stoppen. Dus geen levering van de televisie
Tot op dit moment heb ik mijn geld niet teruggehad. Electroboetiek.nl is nog telefonisch nog per mail te bereiken. Ze reageren totaal niet.
Ik heb contact opgenomen met Mollie die gaf als reactie dat het geld niet meer in bezit is maar al doorgeboekt op rekening van electroboetiek. Advies van Mollie aangifte bij politie. Dit heb ik ook gedaan.

Electroboetiek.nl opereert onder verschillende namen. Jawad Rezei, phonestunt.com, jawad-kledingreparatie woonplaats Eindhoven

Ik ben tevreden wanneer electroboetiek.nl Jawad Rezei, het volledige bedrag weer teruggestort op mijn bankrekening

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Electroboetiek.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ondrofenie