Klacht: teleurstelling

op 23 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

deze nieuwe TV zorgvuldig uitgezocht. na installatie vandaag bleek dat de herordening van de zenders niet werkt. Philips gebeld en op advies nieuwe software geinstalleerd. daarna wrkte de herordening nog steeds niet. wederom met philips gebeld en kreeg de mededeling dat dit beblokkeerd is.
het is dus niet mogelijk om ned1 op zender 1 te krijgen!
ook werkt de wifi connectie niet.
in de gebruiksaanwijzing staan beide eigenschappen duidelijkvermeld. maar werken doen ze niet.

hulp bij het oplossen of nieuw toestel

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 24 januari 2014 om 10:16 geantwoord

Geachte,

Hartelijk dank voor uw bericht. Het herordenen van de zenders is wel degelijk mogelijk met uw toestel. Wel is het zo dat bepaalde providers dit blokkeren. Hier kan Philips helaas niets aan doen.

We raden aan om een favorietenlijst aan te leggen (zie handleiding p.13 http://philips.to/19RJJFs ). Op deze manier kan u de zenders naar wens in de juiste volgorde plaatsen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Philips webcare

Heeft op 24 januari 2014 om 16:34 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht aartwerners

3 jaren geleden - deze oplossing werkt niet. Heb ik geprobeerd ,aar daarmee verander je niet de zenders zoals ik die op de afstandsbediening wil hebben

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door aartwerners