Klacht: Teleurstellende week roompot

op 29 juni 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Na lang sparen hebben ik mijn partner en mijn ouders een weekje geboekt bij roompot
Bij aankomst bleek al snel dat het hard had geregend. Na het uitpakken van de auto gingen we het huis verkennen. Op de bank, op de grond in het bad en in het bed lagen allemaal honden haren.
ook alle kleding die we mee hadden genomen was en bleef vochtig, in sommige stukken zat aan het einde zelfs het weer erin. om die reden hebben we zelfs wat kleding moeten weggooien
De hele dag door was de WC ook nat/vochtig op de vloer, de wanden en de wc zelf. Ook de badkamer was niet droog te krijgen, wanneer we s’ochtends onder douch stonden was deze s’avonds nog steeds nat.
Na de eerste keer in jullie mooie zwembad gleed ik uit over een kinderpoep. ook de aqua bal in het zwembad was naar ons idee niet zo’n succes, sommige kinderen waren er zelfs bang voor geworden omdat er met die bal over hun heen werd gerold.
Ook was ons niet van te voren helder dat we voor alle activiteiten moeten betalen. We hadden het geluk dat onze ouders betaald hebben voor deze week roompot maar zelf hebben we het niet breed. Alle extra activiteiten konden wij dus niet betalen op.
nu snap ik dat jullie er niks aan kunnen doen dat het de hele week heeft geregend, maar alle speeltuintjes lagen onder het water en dat maakt alle activiteiten voor ons en de kinderen wel heel beperkt. daarnaast hadden we verwacht dat er veel meer georganiseerd zou worden voor kinderen onder de 4 jaar. Kinderdisco op een verregend veldje is nou ook niet echt ideal.
Overal was het huisje en de week vakantie ene grote teleurstelling.
Wat wel erg leuk was, was de huifkar rit. onze kinderen hebben hiervan genoten.

Graag zien we aan passende oplossing voor onze teleurstellende week bij Roompot tegemoet.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 06 juli 2016 om 10:13 geantwoord