Klacht: Teleurstellende service/organisatie

op 16 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik graag kenbaar maken dat ik zeer teleurgesteld ben in de organisatie Roompot Vakantieparken.

Naar aanleiding van een ‘Prijsalarm’ mailing vanuit Roompot op 11-9 hebben wij diezelfde dag nog een midweek geboekt in Volendam. Aangezien wij begonnen te twijfelen of de hond wel was aangemeld hebben wij de volgende ochtend gelijk contact opgenomen met Roompot om de boeking te checken. Hier werd ons geadviseerd om de factuur af te wachten aangezien daar de boekingsdetails op vermeld stonden. Het was voor de medewerker in kwestie niet mogelijk dit nu te controleren aangezien de boeking nog ‘goedgekeurd’ moest worden. Vandaag hebben wij de factuur ontvangen en geconstateerd dat de hond niet was aangemeld. Wederom direct gebeld met Roompot om dit alsnog netjes te regelen waarbij wij te horen kregen dat er nu geen huisjes meer vrij waren voor huisdieren. We waren te laat. Het enige wat we nog konden doen is een reguliere boeking doen maar dan waren we i.p.v. € 69,- (de actie) nu ineens tussen de € 200-€ 300 kwijt!!!! U zult de enorme teleurstelling begrijpen aangezien wij maandagochtend al gebeld hadden hierover en nu is alles al volgeboekt. Er was absoluut geen andere mogelijkheid en ze kon absoluut niks voor ons betekenen. Het was gewoon pech voor ons. Vervolgens waren we zo klaar met de flexibele en vooral meedenkende service dat we de boeking maar hebben geannuleerd. Aangezien we geen annuleringsverzekering hadden afgesloten (voor € 69,- en we wisten zeker dat we konden) zijn we ook nog eens 90% van ons bedrag kwijt! Ene teleurstelling volgt de andere op. Wat tevens verwonderlijk is, als ik via deze actiemailing een boeking doe voor dit park met hond kan ik gewoon nog boeken. Hoezo is er dan geen beschikbaarheid meer?

Kortom: Akkoord, wij hebben een fout gemaakt door de hond vergeten mee te nemen in de boeking. Maar hoe wij vervolgens door Roompot begeleidt zijn hierin is ronduit teleurstellend.Resultaat: geen midweek weg, nooit meer een boeking via Roompot en absoluut geen positieve referentie voor iedereen die er oor naar heeft. Wij hebben een nare nasmaak gekregen van deze ervaring en zullen de organisatie niet meer benaderen in de toekomst. Zonde.

Het is wat ons betreft wel klaar. Maar ik zal het zeker wel zo fatsoenlijk vinden om in ieder geval die 90% annuleringskosten te vergoeden. Het is vanwege de slechte begeleiding van Roompot dat wij te laat waren voor een huisje met een hond.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Roompot

2 maanden geleden - De gastenservice heeft mevrouw Groenhout inmiddels telefonisch gesproken waarbij een passende oplossing is afgesproken. Wij hopen mevrouw Groenhout hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurstellende klant