Klacht: Teleurstellende service zonder oplossing

op 15 september 2016 over Leapp in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vorig jaar juni een MacBook gekocht via leapp. Binnen een half jaar kuren. Kaartlezer bleek niet te werken en de MacBook loopt om de haverklap vast. Na twee reparatiepogingen functioneert de kaartlezer weer maar de MacBook blijft vastlopen. Inmiddels met een medewerker overlegt dat er een vervangend product zou komen omdat het apparaat inderdaad niet goed functioneerde. Helaas is er voorlopig geen uitzicht op een nieuw product dus moet ik de MacBook maar weer opsturen voor een zoveelste reparatiepoging terwijl er al geconstateerd was dat het apparaat vervangen zou moeten worden. Toen ik aangaf dat ik op korte termijn echt een goeie Mac nodig heb voor mijn opleiding werd me gezegd dat, dat helaas niet het probleem van de medewerker was. Geld terug is geen optie omdat ik de laptop al meer dan een jaar heb, maar de enige reden dat ik hem al zo lang heb is dat zij keer op keer beloven hem te repareren.

Wanneer ik het geld van mijn aankoop terug krijg.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leapp in behandeling genomen

Bericht van Leapp

2 maanden geleden - Beste Amber, Zoals al eerder met je besproken willen wij het graag met je oplossen. We hebben meerdere keren contact met je opgenomen, maar helaas krijgen we je niet te pakken en neem je ondanks herhaaldelijk verzoek van onze kant geen contact met ons op. Zou je contact kunnen opnemen met onze klantenservice zodat we het zo spoedig mogelijk voor je kunnen oplossen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Eva leapp.nl support@leapp.nl 088 100 51 21

Alle klachten die gemeld zijn door Amber Maathuis