Klacht: Teleurstellende service voor de tweede keer

op 13 februari 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Het is de tweede keer dat ik een meubel bestel bij Otto, helaas ook de tweede keer zeer slecht. En sowieso de laatste keer dat ik hier iets besteld heb. Dit maal heb ik een dressoir besteld van 300 euro. 30 maart heb ik dit ontvangen. De postbode had het pakket neergezet en was weggereden, wat bleek, de doos was aan de achterkant helemaal kapot en zelfs al een stuk van het meubel was kapot. Meteen de klantenservice gebeld en ze vertelde dat ik foto’s moest maken en het op moest sturen, en daarbij vermelden welk deel van het meubel kapot was. Eenmaal dat gedaan kreeg ik een telefoontje van Otto. Ze zeiden dat ik het meubel in elkaar moest zetten en dan foto’s moest maken. Waarom in hemelsnaam in elkaar zetten als al duidelijk was dat er delen kapot waren. Maar goed toch maar gedaan, foto’s gemaakt en weer opgestuurd. Bleken ook nog de deurtjes niet naar behoren te werken en scheef te zitten en er zaten overal kiertjes waar de verlichting doorheen kwam, wat er niet uitzag. (En er had al kennis naar de scharnieren gekeken en proberen op te lossen) Kon ik kiezen tussen 40 euro vergoeding (van een kast van 300 euro!!) of een meubelmaker. De meubelmaker laten komen voor het deurtje (schade van het meubel lieten ze voor wat het was) en nu begin dit jaar is het deurtje alweer scheef, werkt het systeem niet goed en is er dus nog steeds de schade vanaf het begin. De oplossing? Tegemoetkoming van 50 euro en ze vergoeden het druksysteem als ik zelf naar de bouwmarkt rijd om er eentje te halen. Benzine die ik kwijt ben is maar voor eigen kosten? Plus de schade al vanaf het begin waar niets mee gedaan word? Een kast die na nog niet eens een jaar al niet naar behoren werkt? 50 euro voor een kast van 300 euro van slechte kwaliteit? Dit is geen oplossing. Otto is bij deze een klant kwijt!

Aangezien ik nu opgescheept zit met een slecht, kapot meubel. Ben ik pas tevreden als dit uit mijn huisje gehaald wordt en ik mijn geld terug krijg!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 13 februari 2018 om 11:54 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door EllesK