Klacht: Teleurstellende service

Jaap2311 op 17 september 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb op 28 augustus een Huawei Watch 3 in het filiaal Arnhem gekocht. Bij terugkomst van vakantie op 11 september bleek dat het horloge niet kon worden opgeladen. Doordat er geen gebruikssporen werden gevonden, kon het horloge worden geruild. Helaas was dit horloge in Arnhem niet meer voorradig, wel nog in 2 andere filialen waaronder dat van Enschede. Mijn verzoek om het Enschedese voorraadartikel naar Arnhem te halen, kon worden gehonoreerd. Omdat ik mijn zinnen op dit merk en type had gezet, heb ik ervoor gekozen om de Watch3 van Huawei in Enschede op te halen. Daar ben ik uitstekend geholpen door de klantenservicemedewerkers.
Zoals u begrijpt ben ik niet te spreken over de door de servicebalie van filiaal Arnhem geleverde service.
Doordat ik naar Enschede moest rijden, heeft me dat alleen al aan brandstof ruim €25 gekost.
Het zou fijn zijn als deze kosten kunnen worden vergoed!

met vriendelijke groeten,
Jaap Driessen

Vergoeding van de brandstofkosten ad. €25,-. Eventueel ook van het veroorzaakte ongemak.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaap2311