Klacht: Teleurstellende (niet)service

op 15 september 2017 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Afspraak gemaakt bij servicedienst siemens, monteur komt langs en geeft aan dat hij de verkeerde onderdelen heeft meegekregen. Ondanks alle gespecificeerde informatie wist de belgische servicedienst mij te doen overtuigen dat ik 2 stoomovens had, wat niet het geval was.De reperatiekosten van mijn stoomoven en gewone oven zijn absurd hoog 650,-, wordt een nieuwe afspraak gemaakt, dag vrij genomen maar niemand gezien op de dag van de tweede afspraak,probeer de servicelijn van siemens te bellen, de gehele dag niet bereikbaar, in totaal 40 min. in de wacht gestaan. Uiteindelijk iemand aan de lijn waarbij het woord
Beleefdheid niet in de vocabulaire voorkomt, hij wist mij te vertellen dat er geen afspraak gepland stond. Een ervaring rijker met de service van siemens, siemens een klant armer.

Het woord service komt slecht uit de verf zie bovenstaande klacht.
De kosten niet in verhouding
Storingen adeqaat opgelost

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.Schriel