Klacht: teleurstellend

op 27 juli 2016 over Senseo in de categorie Koffie

Voor de 3 de keer een nieuw apparaat gekocht van senseo en weer het zelfde liedje,je doet mee met de actie voor een melkschuimer en sorry van weet kwijt geraakt bij de post…netjes opgebeld ..Oww nou het is ons al eerder voorgekomen dat ins de melkschuimer is beloofd maar nooit gekregen dus we hebben er van geleerd en een kopie gemaakt dus die kunnen we jullie zo toe sturen met de nodige informatie , aankoopsdatum bon etc zodat u kan zien dat we nog binnen de gewenste periode vielen van de actie (ons bewijs dus) nee naar doen we niet aan……nou bedankt al weer voor de 2 de keer de melkschuimer door ons neus geboord! ! Nou maar dan verwacht je wel dat je een top apparaat heb staat nou daar is dan ook alles mee gezegt,want wanneerik dat ik nu het knopje heb gevonden om het apaaraat aan te krijgen ben je al 10 min verder !!! Na 10 bakjes koffie zijn alle symbolen verdwenen van het apparaat alles vervaagd en na het 12 de bakjes is het verdwenen fijn hoor touchScreen …..super hoor die appraten van senseo de kwaliteit ver beneden peil en nog maar niet over de actie en klantenservice te spreken ….bahhhh

Dat er als klant naar je wordt geluisterd, netjes de acties volgens de regels uitgeven.
Geen eindeloze telefoontjes en nog geen oplossing,om nog maar niet over het apaaraat te spreken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Senseo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Senseo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Genevieve-Hummer