Klacht: Teleurstellend!

op 30 april 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie de bijlage

Gewenste Oplossing:

Als u ons in de kosten tegemoet komt of iets aanbied als compensatie...

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 02 mei 2016 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Roompot

8 maanden geleden - Wij betreuren het te vernemen dat het verblijf van meneer van den Hoek niet geheel naar wens is verlopen en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij zullen de bevindingen dan ook zeker kenbaar maken aan de verantwoordelijke personen, teneinde herhaling te voorkomen en de mogelijkheden tot verbetering te bekijken. Wij hebben meneer van den Hoek reeds hedenmiddag van een schriftelijke reactie voorzien en een tegemoetkoming aangeboden. Met vriendelijke groet, Customer Services

Alle klachten die gemeld zijn door janwillemvandenhoek