Klacht: Teleurgesteld in zo mega merk

op 06 september 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Mijn dochter haar telefoon is stuk gevallen op gestuurd naar verzekering keurt de bon goed en wil maken maar door dat zij al haar gegevens kwijt is geraakt konden we niet uit logen dus contact opgenomen met jullie iemand mij. Geholpen bon in te scannen was niet origineel maar wel van de winkel met uitleg er bij moest alleen vindt mijn iPhone uit zetten zo dat ze of nieuwe of konden maken maar nee hoor ze kunnen de bon niet goed keuren wel me dochter aan de telefoon gehad alles uit gelegd totaal met paar keer bellen 3 uur aan de telefoon gezeten nog eens een uur aan de pc en dan gewoon niet willen mee werken is gewoon puure diefstal gewoon bij de hart werken de klant 500 euro uit ze zak jatten zo voelt dat ik zal nooit maar dan ook nooit meer wat van jullie kopen of aan bevelen nooit me kinderen hebben er een maar jullie dwingen mensen gewoon macht misbruik is dit gewoon dit is het nummer van de telefoon 355431070399512 ik vindt dit zo laag van zo groot merk als jullie en hier zal ik het niet bij laten zitten ga ook me rechts bijstand op zetten en zal ook mooi verhaal op fb gaan plaatsen ik voel me zo ontzettend genaaid door jullie ja stom dat ze alles kwijt is klopt maar het zijn kinderen deze kinderen die jullie merk hoog houden omdat ze er allemaal een Willen zal op deze mail ook wel geen antwoord krijgen van jullie willen alleen maar verkopen jullie groet Anton de waal delanoenkimberly@hotmail.com als jullie de moeite nemen er wat mee te doen

Zou graag dat jullie hem afmelden zo dat we een andere of dat het gemaakt woord en jullie niet zo klein zielig zijn om iemand 500 euro af te pakken en desnoods contact opnemen met de winkel waar de bon vandaan komt en zeker wil ik antwoord

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anton de waal