Klacht: teleurgesteld door overplaatsing personeelslid van het filiaal in Santpoort Zuid

op 20 juni 2018 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

ook t.a.v. de Directie van het Hoofdkantoor

Geachte lezer, Heel jammer vind ik het, dat u enkele weken geleden één van uw personeelsleden hebt overgeplaatst van het filiaal Santpoort Zuid naar een ander filiaal, t.w. Robert. Zijn achternaam weet ik niet. Ik mis hem om verschillende redenen: zijn sympathieke uitstraling, altijd bereid vragen te beantwoorden en, indien nodig, actie te ondernemen. Robert was altijd bezig in de winkel, om op te ruimen, te vegen, etc. De winkel zag er altijd heel verzorgd uit. Ook andere personeelsleden dragen hieraan natuurlijk bij, niets ten nadele van hen, maar voor mij was Robert hierin wel de motor. Hij was voor mij het gezicht van dit filiaal! En opeens miste ik Robert. Ik vroeg het gisteren aan de bedrijfsleider en nu blijkt, dat hij is overgeplaatst. Hè, hoezo? Wat heel erg jammer!! Bij navraag onder buurtgenoten blijkt, dat heel veel mensen Robert missen. Hij was al zo lang bij ons. Ook zij vinden de sfeer en de geordende uitstraling van de zaak veranderd. Mijn vraag is dan ook, of u deze overplaatsing niet kunt terugdraaien. Santpoort Zuid zou daar heel blij mee zijn. Ondanks alle malheur met de nieuwbouw van de Dekamarkt willen wij graag trouw blijven aan dit filiaal. Misschien, dat u uw best kunt doen, om aan mijn, onze, wens tegemoet te komen. Wij zouden u zéér erkentelijk zijn. Ik denk daarbij niet in de laatste plaats aan het menselijke aspect. Wat moet dit ook erg voor Robert zelf zijn! Wat moet je je ondergewaardeerd voelen. Wat doet dat met je als mens?
Dit was mijn klacht, oftewel mijn verzoek. Graag hoor ik van u.

Vriendelijke groet,
Ineke Poort
Jagtlustlaan 26
Santpoort Zuid
Tel. 0624611037 e-mail: [email protected]

Tja, dat lijkt mij duidelijk: Als wij Robert weer in ons filiaal aan het werk zien!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]