Klacht: teleurgesteld

op 16 december 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ls,
een weekendje weg bij van de valk moers geboekt van 8-12 tot 10-12
we komen hier al meer dan 10 jaar en altijd naar tevredenheid
tot dit weekend !!!!!
bij aankomst kregen wij een rokerskamer we zijn meteen terug gegaan naar de
receptie om dit om te ruilen.
Zeer bot en onwillig te woord gestaan en we hadden aan moeten geven dat we geen
Rokers kamer wilden bij het reserveren , dit was onze eigen schuld volgens de receptie.
op de kamer aan gekomen even douchen , duurt een kleine 10 minuten voor warm water.
Daarna sta ik in het glas wat nog in het tapijt lag en een bloeden voet aan over hield.
Nu gaan we eten in het restaurant van vd valk , het was ronduit slecht,niemand wist wat
Er gedaan moest worden ,oja menu kaart,oja wat drinken,soep zonder lepel,
Koud hoofd gerecht, en het ergste een flesje spa rood met bloed erop.
Dit werd heel snel weg gehaald en een nieuwe bezorgd ,dit wel.
Klacht bij de receptie in gediend ,en deze hebben alles in de computer gezet.
Want morgen komt de leiding en word alles besproken.
Bij uitchecken was de klacht niet bekent het enige was goede reis.
Thuis gekomen een klacht bij vd valk moers neer gelegd via de mail
Maar nu komt het TOTAAL GEEN REACTIE

Gewenste Oplossing:

als dit opgelost word

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erikbrug