Klacht: teleurgesteld

op 03 oktober 2017 over Ibis hotel in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als wij om 9.15 beneden kwamen waren heel veel dingen op. 2 dagen na bestek moeten vragen en servet en we werden door de bediening afgesnauwd. Ook had het personeel onderling ruzie.
Ik weet niet wat daar aan de hand is want zowel zaterdag 30-9 en zondag 1-10 werden we afgesnauwd door twee verschillende diensters. Je zult misschien denken dat wij lastig waren maar dat is echt niet zo. Daar moet echt iets gebeuren. Het betreft Ibis Styles Kortrijk Expo

Gewenste Oplossing:

Wij zijn al diverse malen in een Ibishotel geweest. Altijd tot volle tevredenheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibis hotel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibis hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door doeber