Klacht: teleurgesteld

op 02 juli 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vorig weekend was er een bus ingezet tussen Eindhoven en Den Bosch.
De service was niet wat ik gewend ben. Er werd niet geholpen met mijn fiets in de laatruimte plaatsen. Bij de aankomst in Den Bosch om weer in een trein te stappen, zag ik vanaf de roltrap de conducteur staan en riep dat ik mee wilde. Nee hoor, hij blies snel op zijn fluitje en de deuren gingen voor mijn neus dicht. een beetje flauw…….

Gewenste Oplossing:

Dat er bussen ingezet worden, heb ik begrip voor. En ik vind het fijn als er voor de reizigers, voor mij in dit geval, ook begrip is.
Ik ben nl gewent dat er meestal zeer vriendelijke mensen zijn, bij deze situaties. Fijn als er even wordt geholpen met een fiets en ja... als er dan toch al vertraging op de reis is voor mij, van wegen de bussen, laat de trein dan even wachten als er nog iemand door deze situatie - aankomt rennen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Nederpelt