Klacht: Teleurgesteld!

op 19 mei 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Goede dag!

Momenteel verblijf ik al 2,5 maand in het prachtige Australie. Voordat ik hiernaartoe vertrok heb ik van mijn ouders en mijn broer een superlief cadeau gehad, namelijk ; een ipad refurbished via groupon. Alleen sinds het eerste moment dat ik de Ipad had begonnen de problemen al, hij maakt een vreemd zoemend geluid wanneer je een applicatie opent, de batterij loopt de ene keer heel snel leeg, terwijl het andere moment hij wel normaal functioneerd en als klapper op de vuurpijl valt hij nu iedere dag uit en start niet meer op of ik krijg hem dagen helemaal niet meer aan. Zeer teleurstellend zoals u waarschijnlijk wel begrijpt, ik had de ipad namelijk gekregen om mee te kunnen skypen met thuis en fijn muziek te kunnen luisteren en films te kunnen kijken, maar niks daarvan kan ik doen! Omdat het duur is/of lang duurt voor mij om de ipad naar NL te zenden en het waarschijnlijk maanden gaat duren voordat ik dan weer een ipad terug heb weet ik niet zo goed wat ik hiermee aanmoet. Ik ben in ieder geval zeer ontevreden en teleurgesteld over de ipad refurbished van groupon. Hopelijk hebben jullie een idee over een passende oplossing!!

Vriendelijke groet,

Roos van Thiel.

Als ik een goed werkende Ipad refurbished heb in Australie!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door evil_oortje@hotmail.com