Klacht: teleur gesteld

op 23 januari 2014 over L and M in de categorie Tabaksbedrijf

beste ik maak nu al jaren mijn sigaretten zelf met l&m tabak het komt regelmatige voor dat er takken in zit waar ik nog mee kan leven maar nu met de nieuwe outfit helemaal niet meer te vrede van de kwaliteit van de tabak de takken zitten er nog steeds in en de kwaliteit van de tabak is nog slechter geworden dan daar voor je hebt geen hechting meer van tabak maar overschot of kruimel van tabak alles rond u hangt vol van die kruimel behalve in het machientje ik vind echt jammer dat de kwaliteit zo achter uit is gegaan en dat voor ne trouwe klant fabrikant L&M doet er iets aan je gaat veel klanten verlieren zo

terug het oude systeem en beter controle doen op die takken die er mee inzitten dan pas zal de consument terug tevreden zijn als het probleem van nu niet al te lang blijft duren

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over L and M

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over L and M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door michiels72