Klacht: Teleur gesteld over onze locatie en communicatie.

op 04 oktober 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Mijn vriendin en ik hebben in augustus een ”boeking” gedaan op de website.
Als eerste moesten wij betalen voordat we een datum konden uit kiezen. We hadden hier al gelijk een slecht gevoel over. Toch betaald en 11,12 en 13 september is de data die wij uitgekozen hadden. Daarbij kwamen er ineens nog kosten bij waarvan wij niks wisten.
Na 2 dagen kregen wij en mail met dat deze datum niet beschikbaar was (terwijl die datum wel beschikbaar stond bij de reservering), en met een aantal opties waaruit wij moesten kiezen, (waaronder verteken vanuit Charleroi, Dat gaan wij natuurlijk niet doen als een enkele reis 89.- p.p is.) Gelijk hebben wij contact proberen op te nemen, en daar kwamen wij erachter dat er naast de livechat helemaal geen contactgegevens van het bedrijf op de site staan. Via de livechat hebben wij uitgelegd dat we niet akkoord gaan hiermee en wij moesten van hun de opties afwijzen, zodat ze een oplossing konden regelen.
5 dagen later kregen we weer een mail met dat wij in december konden vertrekken, maar dit vonden wij geen oplossing.
Opnieuw hebben wij contact opgezocht maar er werd gezegd dat de mensen die hierover gaan niet aanwezig waren, en we later terug moesten berichten (en dit werd ons ook al eerder verteld). Hierbij vroegen we ook naar de contactgegevens naast de livechat, maar die mochten volgens het personeel niet verstrekt worden (en die zou het personeel ook niet mogen weten).

Na heel veel moeite (met het bedrijf en ons werk) zijn wij akkoord gegaan met een datum in november. Achteraf blijkt het dat we zelf vervoer moeten regelen en dat er in de reservering staat dat wij voorkeur hebben op een 1 éénpersoonsbed en een niet-rokers kamer, terwijl wij dit niet aangevraagd hebben. Via de livechat werd er weer gezegd dat zij daar niets aan konden doen.
Ook hebben wij aangegeven dat we nog een betaling wilden doen om naast elkaar te zitten in het vliegtuigen en dit zou geregeld worden. Daarbij hebben ze ons ook verteld dat we geen weekend toeslag hoefden te betalen. Nu kan dit ineens niet meer teruggevonden worden in de chat.

Wij zijn er eerlijk gezegd klaar mee, omdat we ook heel veel slechte recensies zien. Daardoor zijn wij bang dat er onnodige kosten bij komen. En zijn ook helemaal niet meer in de vakantie stemming.

Wanneer dit bedrijf hun kvk verliest of ons geld terug krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verrassingstickets.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verrassingstickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zaankanters