Klacht: Smartphone niet gerepareerd, en vast gesteld als niet garantie?

op 24 april 2018 over Teleplan in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben woest,

Vorig jaar abonnement verlengt, met ander toestel.
Leuk zou je denken? Tot een paar weken geleden de media speaker dienst weigerde.
Ik mijn toestel bij belsimpel aangemeld als defect, ik heb ten slotte garantie right?
Wrong, het reparatiebedrijf teleplan constateerde dat het toestel door een derde was open gemaakt,
Schroefjes zouden missen en het toestel zou inwendig verlijmd zijn.
Wtf?!! Ik heb toch een nieuw toestel ontvangen?

Ik heb DAS nog geinformeerd over de hele gang van zaken, waar zijn mijn rechten als consument?

Die heb je dus niet..!
Geen poot om op te staan.
Daar gaat je recht als consument.

Na een tijdje dubben wat ik hier nu mee aan moet, toch besloten om de rekening voor reparatie te betalen, je wilt tenslotte toch je toestel terug en betaald dan dat losgeld maar.

Wat blijkt? Toestel net weer terug, en speaker heeft nog steeds de zelfde kuren…

Belsimpel, nooit meer. Blijf ver weg van deze
Webwinkel.
Koop je toestel alleen nog maar in de winkel is mijn pleidooi.

En teleplan, wat een schandalige oplichtersbende!

Gewenste Oplossing:

Teruggave kosten van €90,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Teleplan over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Teleplan in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Teleplan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Teleplan

Heeft op 09 augustus 2018 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas kan uw klacht door Teleplan niet in behandeling genomen worden. U kunt uw klacht richten aan Belsimpel, gezien u daar klant bent.
Teleplan voert enkel de reparatie uit In opdracht van Belsimpel.
Wij kunnen ook geen oordeel geven over het wel of niet hebben ontvangen van een nieuw toestel vanuit Belsimpel. Tijdens het onderzoek van uw toestel hebben wij geconstateerd dat het toestel niet in originele staat is. Hoe dit is gekomen kunnen wij niet verklaren.

Alle klachten die gemeld zijn door G74