Mijn Klacht:
Ik ben woest,
Vorig jaar abonnement verlengt, met ander toestel.
Leuk zou je denken? Tot een paar weken geleden de media speaker dienst weigerde.
Ik mijn toestel bij belsimpel aangemeld als defect, ik heb ten slotte garantie right?
Wrong, het reparatiebedrijf teleplan constateerde dat het toestel door een derde was open gemaakt,
Schroefjes zouden missen en het toestel zou inwendig verlijmd zijn.
Wtf?!! Ik heb toch een nieuw toestel ontvangen?
Ik heb DAS nog geinformeerd over de hele gang van zaken, waar zijn mijn rechten als consument?
Die heb je dus niet..!
Geen poot om op te staan.
Daar gaat je recht als consument.
Na een tijdje dubben wat ik hier nu mee aan moet, toch besloten om de rekening voor reparatie te betalen, je wilt tenslotte toch je toestel terug en betaald dan dat losgeld maar.
Wat blijkt? Toestel net weer terug, en speaker heeft nog steeds de zelfde kuren…
Belsimpel, nooit meer. Blijf ver weg van deze
Webwinkel.
Koop je toestel alleen nog maar in de winkel is mijn pleidooi.
En teleplan, wat een schandalige oplichtersbende!
Gewenste Oplossing:
Teruggave kosten van €90,-