Mijn Klacht:
Kocht mijn nieuwe Samsung begin aug.2018 bij Primafoon. In Sept. deed het toestel niets meer en gaf aan dat het toestel of te koud of te heet was. Werd door Primafoon ter reparatie aangeboden aan Teleplan. Probeem werd gerepareerd. Begin Feb. laadde het toestel alleen op als het uit stond (terwijl wel bij aan staan het opladen icoontje te zien was). Het laadde dan (bij aan) niet op en bleef gewoon leeglopen. Op 13 feb. weer naar Teleplan gestuurd door Primafoon. kreeg hem rond 3 Feb. terug. Er was niets gevonden. Thuis gekomen bleek het nog steeds niet bij aanstaan op te laten (ondanks icoontje). Dus (een dag later dus!!!) weer terug naar Primafoon. Deze heeft zelf ook het probleem geconstateerd. Op 4 feb. dus weer terug gestuurd met zelfde klacht (en na telefonisch contact met Teleplan door medewerker Primafoon), Kreeg hem vandaag terug met als opmerking. Geen garantie want vochtschade! Volkomen onmogelijk!!! Bij het daarvoor al gegeven verslag werd GEEN vochtschade geconstateerd (en kon ook niet), Nu dus voor de derde keer vandaag opgestuurd. Ben benieuwd wat Teleplan nu bedenkt! We Wachten af.
Gewenste Oplossing:
Of een nieuw apparaat (gezien de inmiddels nu (incl. de klacht van vandaag). Heb geen vertrouwen meer in dit apparaat wat ik nieuw op 8 augustus 2018 kocht.