Klacht: Niet nakomen van de leverafspraken

op 12 oktober 2018 over Teleplan in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mijn telefoon via KPN bij Teleplan ter reparatie aangeboden. Deze kon niet meer gerepareerd worden en er is dus afgesproken dat ik een refurbished toestel zou krijgen, uiteraard tegen betaling. Teleplan heeft het ophalen en bezorgen van de telefoon uitbesteed aan de firma Reviva en daar gaat het dan mis er zijn vijf (5) mislukte pogingen gedaan om de refurbished telefoon bij mij af te leveren. 3 x niet binnen de afgesproken tijdsvenster 1x hadden ze autopech en konden niet komen en de laatste keer stonden ze op het verkeerde adres. Ik heb bij de derde keer al aangegeven dat als ze dit nog een keer fout zouden doen ik de transactie zou ontbinden en heb ze daarna nog twee pogingen laten ondernemen, allebei met hetzelfde bedroevende resultaat namelijk geen aflevering. KPN en Teleplan geven allebei aan dat ik wel de kosten van de reparatie moet betalen van € 297,-

Ontbinding van de reparatieovereenkomst en kwijting van het repartiebedrag en creditering van de restwaarde van mijn oude telefoon.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Teleplan over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Teleplan in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Teleplan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Teleplan

Heeft op 30 oktober 2018 om 14:30 geantwoord

Geachte heer van Gend,
Vervelend om te horen dat de afspraken meerdere malen niet zijn nagekomen door de koerier. Uiteraard hebben wij na uw bericht contact gezocht met zowel KPN als Reviva. KPN gaat u benaderen om u een gepaste oplossing te bieden. Naast deze oplossing dient het toestel uiteraard nog wel bij u afgeleverd te worden dus om dat voor elkaar te krijgen zullen wij contact met u opnemen.

Heeft op 07 november 2018 om 21:28 geantwoord

Goedenavond,
tot op dit moment hebben zowel KPN als Teleplan nog geen contact met mij gezocht. Groet D.W. van Gend

Alle klachten die gemeld zijn door gendgelo