Klacht: Koerier

joyceo92 op 14 augustus 2018 over Teleplan in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via kpn moest ik mijn telefoon inleveren bij Teleplan. Ik zou dan een leentoetsel krijgen en later een afspraak maken om mijn gerepareerde toestel weer terug te krijgen.
De eerste keer dat ze mijn telefoon zouden ophalen (vakantiedag opgenomen speciaal voor de koerier) kwamen ze niet op dagen.
Veel gebeld met Teleplan die dag maar die konden mij niet helpen.
De tweede keer had ik een nieuwe afspraak gemaakt, weer een vakantiedag opgenomen. Ik was even bang dat ze weer niet zouden komen opdagen, kreeg ik te horen dat ze 3 uur later waren.
Die telefoon is dus opgehaald 3 uur na de tijd dat ze zeiden dat ze zouden komen.
Vandaag kwamen ze mijn gerepareerde toestel terug brengen. De vorige keer gaf ik al aan dat er M. Achternaam staat en dat dit niet de goede voorletter was. Dat was toen geen probleem volgens de koerier en nam mijn kapotte toestel aan en gaf mij het leentoestel.
Nu kreeg ik mijn toestel niet terug omdat die verkeerde voorletter er nog steeds stond. Hij is toen weer vertrokken met mijn gerepareerde toestel in zijn hand.
Na veel gebel weer met Teleplan weer hetzelfde liedje. Ze horen aan wat je te zeggen hebt en doen er niets mee.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er actie wordt ondernomen wanneer ik onterecht behandeld ben. (Nu al voor de derde keer).
Dus, de koerier kan terug rijden (ik belde na 1 minuut al Teleplan op, die zeiden hij komt weer terug, het initiaal maakt niet uit dat hebben we doorgecommuniceerd). Ik bel 4 keer op een dag uiteindelijk omdat hij niet komt en geen enkele medewerker is op de hoogte van mijn situatie. Ik heb het idee gekregen dat ze het niks interesseert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Teleplan over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Teleplan in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Teleplan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Teleplan

Heeft op 15 augustus 2018 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Oosterbroek,
Vervelend om te horen dat de gemaakte afspraken niet juist of niet tijdig zijn nagekomen.
Zoals u zelf eigenlijk al aangeeft hebben uw klachten betrekking op de koeriersdienst en niet op Teleplan. Teleplan heeft de afspraken met u tijdig en correct gecommuniceerd met u en met de koerier.Voor wat betreft de melding van de onjuiste voorletter kom ik geen bericht bij ons tegen dus ik vermoed dat u dat met de koerier heeft besproken en pas met Teleplan heeft gebeld op het moment dat de koerier al bij u weg was.
Wij hebben op uw verzoek contact opgenomen met de koerier, zij hebben de voorletter aangepast en een nieuwe afspraak met u staan op 21-8-2018 tussen 9.00 en 12.00 uur.
met vriendelijke groet,
Teleplan Commucations B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door