Mijn Klacht:
In februari 2019 heb ik een Huawei p smart 2019., gekocht in de Telfort-winkel in Apeldoorn. Dit toestel is in mei kapot gegaan. KPN-Zutphen heeft het defecte toestel opgestuurd naar Teleplan. Ze hebben dit gerepareerd en teruggestuurd naar KPN-Zutphen. Het toestel werd weer warm, ging vanzelf uit en niet meer aan. Toen heb ik het weer teruggebracht naar de winkel, die het nogmaals teruggestuurd heeft naar Teleplan. Derde keer weer precies hetzelfde verhaal.
De 4e keer bij het opsturen heeft Lex van Teleplan mij beloofd er goed naar te kijken en het grondig te zullen onderzoeken.
Gisteren (2819) Heb ik vanuit het buitenland contact opgenomen met Lex van Teleplan. Hij zei mij dat het toestel is teruggestuurd naar KPN in Zutphen, maar kon mij niet vertellen wat er met het toestel is gedaan en óf er überhaupt wat mee gedaan is.
Dit toestel hoef ik niet meer terug na 4x ‘reparatie’. Heb er geen vertrouwen meer in en wens een correcte afhandeling.
Met vriendelijke groeten,
Gewenste Oplossing:
-