Klacht: Telegraaf winterse prijzencode.(nep)

op 24 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb vanmorgen Vrouw bij de Telegraaf ontvangen. Kadobon opengemaakt en geprobeerd op internet www.winterseprijzen.nl te zoeken, maar helaas er staat niets vermeld. Wat zeg ik? kan geen eens op de site komen.
Wat een leuke verassing gaat dit van de staatsloterij uit?

Gewenste Oplossing:

Niet meer mensen voor de gek houden als ze iets niet na kunnen komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Heeft op 31 januari 2014 om 10:05 geantwoord

Te Laat!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 januari 2014 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag, Om kans te maken op winterse prijzen kunt u zich opgeven door de tekst, www.winterseprijzen.nl in de url balk (internet adresbalk) te typen. U komt dan op de aanmeldingssite, waar de unieke actiecode ingevoerd kan worden. Via een internet zoekmachine zoals Google, komt u niet direct op de juiste site terecht. Wegens een overweldigende belangstelling is de site tijdelijk overbelast geweest. Inmiddels zijn deze problemen opgelost en kunt u de code vandaag alsnog verzilveren. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-8248242. Vriendelijke groet, De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Telegraaf beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlina