Klacht: telegraaf.nl/gratisautovisie

op 12 oktober 2013 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Hierbij moet ik u mededelen, dat uw cadeau van 2 x Autovisie niet te vinden is op de door u aangegeven wijze niet is te vinden.
Dit vind ik heel jammer. Maar dat is niet de eerste keer dat dit gebeurt, ik kan het mij niet meer herinneren wat het was, maar het ging op de zelfde wijze en ik heb toen mijn cadeau niet gehad.

Ik denk dat u alsnog deze pagina moet aanmaken of dat u de 2x bladen gewoon op moet zenden, waar een klacht is gedeponeerd bij u.
Mijn vrouw en ik zijn al meer dan 37 jaar abbonee van de Telegraaf en buiten wat bezorgklachten af en toe blijven wij u trouw, ondanks dat de krant vrij prijzig is geworden en wij het nog maar net kunnen betalen. (AOW)

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 oktober 2017 om 10:21 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie van onze kant.

Helaas kunnen wij op dit moment uw klacht niet meer in behandeling nemen omdat het bericht verjaard is.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ten alle tijden een nieuw bericht plaatsen of contact opnemen met onze klantenservice op: 088 – 824 82 42. Wij helpen u dan graag verder.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door greeves