Klacht: Telegraaf niet bezorgd

op 23 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 juni 2016 om 08:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Dekker,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u een verkeerde krant heeft ontvangen.

Wij hebben deze klacht aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging weer op te starten. Wij gaan er daarom vanuit dat de bezorging nu naar behoren zal verlopen.

Mocht u echter nog steeds met onregelmatigheden in de bezorging worden geconfronteerd, dan vernemen wij dit graag via 088-8248241 van u. Het telefonisch doorgeven van de klachten zorgt voor een snellere afhandeling.

Tevens zijn de betreffende kranten conform onze voorwaarden gecompenseerd. Uw abonnement is verlengd met het aantal gemiste edities van de krant.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door E. Dekker